29 Ocak 2009 Perşembe

İLK AÇILIŞ

DEĞERLİ DOSTLAR

SEVGİLİ GENÇLER

Uzun müddetten beri aklımda olan, ama bir türlü cesaret edemediğim " site " oluşturma fikri, son günlerde, gönderdiğim maillerin, kapasiteyi aşmam nedeniyle kısıtlanması, düşüncelerimin gerçekleşmesine ve cesaretimin artmasına sebep oldu.

Bu işe girmeyi " Davulun sesi uzaktan hoş gelir "e benzetenler de olabilir. Hiçte öyle olmadığını, içine girince anladım. Hatta bir ara vazgeçer de oldum. Alan ve siteyi hazırlayan sayın Osman Gökmen'den sık sık bilgilenmemi yeterli görmeyerek "bu işi sen idare et " önerisinde de bulundum. Gerçekten bu iş çok zormuş. Ama bir defa işe başladık. Geriye dönüş yok.Bu nedenle, olabilecek aksak ve yanlışlıkları hoş göreceğinizi umuyorum.

Değerl Dostlar ve Gençler; herkesin kendine göre bir düşüncesi, fikri planı vardır. Ama onları derleyip başkalarına faydalı bir hale getirma imkanı bulamaz. Körelir, kaybolur gider. Blogumuz bu arkadaşlarımıza, bu konuda zemin teşkil edecektir. Basın ahlak yasa ve kurallarına sadık kalmak kaydıyla tüm düşünürlere blogumuz açıktır.

Eğitim, bilim, sanat, sağlık, gezi, anı, beslenme, güncellik gibi her türlü konularda yazılar yazar, yorumlar yapabilirsiniz

Ben de, zaman zaman çeşitli konularda, görüş ve haber türünden yazılarım olacaktır.

Umarım topluma faydalı oluruz.


Sitemizin adresi: www.burhansev.com

2 yorum:

  1. sevgili hocam;
    hayırlı olsun.umarım tüm düşünceleriniz gerçekleşir.eğitici,aytınlatıcı,düzeyli paylaşımlarla hep birlikte oluruz...
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. Burhan Eniste selam,

    Hayirli olsun. Her acidan cok takdir ettik. Insallah blog amacina ulasir ve ulkeye faydali olmak insanlarin bulusma ve seslerini duyurma yeri olur. Elinize, beyninize saglik.

    Inci - Seda - Kerem

    YanıtlaSil

MİLLİ BAYRAMLARIMIZ

  CUMHURİYET Burhan Bursalıoğlu Bu gün Cumhuriyetimizin 99. Yıl dönümü. 99 yıl önce bugün, Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşla...