3 Ağustos 2009 Pazartesi

TOPLUMSAL TEPKİLER

Asiye Erimoğlu'ndan


SİZ, TÜM VARINIZ YOĞUNUZ ELLERİNİZ ARASINDAN TOPRAĞA GİDERKEN “VATAN SAĞOLSUN” DEMENİN NE OLDUĞUNU BİLİR MİSİNİZ?

Mehmedim,

Benim çocuğumun adı “mücadele”... benim çocuğumun adı “inanç”... Geleceğe, umuda İNANÇ!..

Ben 18 yaşında bir anneyim çocuğunu da inancı gibi beyninde taşıyan.. ben Anadolu’da ot biçen, koyun güden anayım, vatanın her köşesinde kan döken evlatlarımı, kutsallaştırdıkları topraklar gibi ciğerine kazıyan… Öz oğlumu şehit vermişim Bitlis’te… Teröre (!) Babası zaten ÇERNOBİL’in pençesine takılmış, kansere teslim olmuş, sürüne sürüne ölmüş… Hatta öldürülmüş kimyasallaştırılmış beyinlerce…. Bileziklerimi sata sata okutmuşum kuzucuğumu.. Hastalandığında köy yolu boyunca, ilçe hastanesine sırtımda taşımışım… “En Büyük Asker Bizim Asker” diyeni olmadan… Gözümü kırpmadan yollamışım oğlumu, “borcunu ödeme vakti geldi” demişim..

SİZ, TÜM VARINIZ YOĞUNUZ ELLERİNİZ ARASINDAN TOPRAĞA GİDERKEN “VATAN SAĞOLSUN” DEMENİN NE OLDUĞUNU BİLİR MİSİNİZ?

Siz, gözleriniz acır, kızarır, sulanır; burnunuz yanarken, canınızın üstüne gözleriniz önünde kürek kürek toprak atıldığını görmekten GURUR DUYMANIN tarifsiz sızısını bilir misiniz? Ey o vatan toprağını sinsi emperyalistlere satmaya teşebbüs edenler?! Güç yetiremedikleri başları gövdelerinden ayırıp, mızraklara takıp, bir de dolaştırdıkları yıllarda sanıyorlar kendilerini… O zamanlara götürmeye çalışıyorlar bizi !

Ben bir TÜRK ANASIYIM milyonlarca oğlumun kefensizliğinin sebebi için yaşayan.. Ben bir vatan borcuyla doğdum yiğitlerim, o borcu ödeyerek son nefesimi vereceğim.. Yaşam amacım o benim… 19 yaşımda bir köşede alçakça bıçaklanacaksam da vazgeçmem, 24 yaşımda asılacağımı bilsem de… benim arabama bomba konulacaksa, evime az sonra patlayacak bir zarf gelecekse, bir mitingde provokasyon, bir saldırı sonucu aşağılıkça öldürüleceksem de korkmuyorum… ben tek vücut olsa dahi gericiler ŞAHA kalkarım… Bunlar benim demokratik haklarım… Ve ben, birileri içini boşaltsa da bu kavramın, inanıyorum demokrasiye…

Yazılmışlık varsa eğer, o ilahi güç bana bu yolda ölmeyi nasip etsin, başka ölmekler haram bana, yakışmaz bana.. Gerekirse yanlış bağlanan ipte, dar ağacında 50 dakika can çelişirim, gerekirse diri diri yanarım Sivas’ta 38. olurum, gerekirse kafamı ayırırlar gövdemden bir mızrağa takarlar.. Ölümden korkacak kadar aciz yaşamıyorum ki ben, ölümden onlar korksun! Susarak yaşamayı hak etmiyorum ben !!!

Evlatları, Gazileri, dimdik yürüyen Şehitleriyle dikiliyor KOCA bir DEV gibi şimdi TÜRK ANALARI!!! Bize mızrak bile işlemez artık !

Ben çocuğumun adını “mücadele” koydum,
“umut” koydum,
“ölümsüzlük” koydum,
“gençlik” koydum,
“DEV GÜÇ” koydum…!
Ben doğmadan öldürülmeye çalışılan çocuğumun adını “KEMAL” koydum,
Bedeni olmadan da EBEDİYEN YAŞASIN diye !!!

Alıntı...


"SİZ ÜLKENİZİN ŞEREFİNİ KORUYUN,O SİZİN GELECEĞİNİZİ KORUR!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MİLLİ BAYRAMLARIMIZ

  CUMHURİYET Burhan Bursalıoğlu Bu gün Cumhuriyetimizin 99. Yıl dönümü. 99 yıl önce bugün, Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşla...