21 Ekim 2010 Perşembe

BODRUM'DAN

 BODRUMDAN  SON  İLETİ
 Burhan Bursalıoüğlu

2010  yazı geldi gitti. Mayıs'ta geldiğim Bodrum'dan, 24 Ekim'de ayurılacağım.
Zaman zaman Bodrum'dan haberler verdim. İyi ve kötü durumları açıkladım. Sizlerle birlikte oldum. Artık ,çok sıcak geçen, bunaltan yazı geride bıraktık. Yağmurlar başladı, sıcaklık düştü, yazlıkcılar yurtlarına döndüler. Bize de  dönme kaldı.
Son hazırlıklarımızı tamamladık. Pergolelerimizi vernikledim, dışarı koltukları,sehpaları, masayı tik yağı ile  yağladım.  Gerekli yerlere sutut sürdüm. Çiçek ve meyva ağaçlarını budattım, ufak tefek eksikleri tamamlattım, çantamızı hazırlıyarak hareket günümüzü beklemeye başladım.
Yollarda herhangi bir sürprizle karşılaşmazsak İstanbul'a merhaba deriz.
Görüşme dileğiyle sağlıcakla kalınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MİLLİ BAYRAMLARIMIZ

  CUMHURİYET Burhan Bursalıoğlu Bu gün Cumhuriyetimizin 99. Yıl dönümü. 99 yıl önce bugün, Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşla...