12 Kasım 2010 Cuma

M İ Z A H

GELDE  GÜLME

Burhan Bursalıoğlu

Çok yakından tanıdığımız kişilerin zaman zaman yaptıkları hatalar için sizler ne derseniz deyin, beni gülümsetiyor!...

--Bu bir gerçektir. Reel bir durum değildir!.... İBRAHİM  TATLISES

--Sinirlerim,  streslerim  bozuluyor!...   İBRAHİM  TATLISES

--Lütfen, sanatçının motorizasyonunu bozup  demorize etmeyin!...İBRAHİM TATLISES

--Bu  Bodrum’da  en çok kadınlar ve  erkekler  aşık oluyor.  Ben bir türlü aşık olamıyorum vallahi!... İBRAHİM  TATLISES

--Başbakanımız şu anda hasta yatıyor. Çünkü Türkiye için “zalimce”  çalışıyor!...  İBRAHİM  TATLISES

--Bütün belediyeler kendi önünü temizlese, İç işleri Bakanlığına gerek kelmezdı. ARTO

ZEKERİYA  BEYAZ:: --Beni gece yarısı  28  yaşındaki bir kız arıyor. “ Hala genç kızım.  uyuyamıyorum  hocam.” Diye

BEYAZIT ÖZTÜRK:  --Beni de aynı nedenle arıyorlar hocam!...

SATILIK-KELEPİR, BİRİNCİ DERECEDE DEPREM BÖLGESİ OLMASINDAN  ACİLEN SATILIKTIR.

--Sayıları  on bin üzerinde, 7  bin polis  görev yapıyordu!.. REHA  MUHTAR

--Efenim, başınız sağolsun. REHA MUHTAR
( Cinnet geçirip karısını öldüren adama )

--Bu tuneli kaçmak için mi kazdınız?  REHA  MUHTAR

--Ameliyattan sonra uyandığımda karşımda Reha Muhtar’ı gördüm. Cehennemdeyim sandım.

(AHMET ÇAKAR  vurulduğu günü anlatıyor )

--Uğurcuğum, şu pozisyonu bi de yandan görelim, taksana bi bana!.. ERMAN  TOROĞLU

--Hocam, bu pozisyona penaltı diyenler çoğunlukta olduğu gibi, penaltı değil diyenler de çoğunlukta.  ŞANSAL  BÜYÜKA

--Zebraları da gördüm. Hakikaten çok zarif ve iştah açıcı vücutları var.  ERMAN TOROĞLU  Afrika tatilini anlatıyor.

ŞANSAL  BÜYÜKA  -- Ankara spor un duşları akmadığı için gidip Konya Sporlu futbolcularla aynı duşta yıkanmaları fair play adına ne güzel görüntü değil mi Hocam?
ERMAN TOROĞLU  -- Aslında hakemleri de aralarına  alacaklardı…
ŞANSAL BÜYÜKA – Kötü niyet yoksa bir şey olmaz Hocam.

Atatürk  ne demiş. “Yurtta sulh, barışta sulh  NİHAT  DOĞAN

--Bu şarkıyı aşkım Leonardo Di Caprio’ya gönderiyorum. TELEFONDAKİ KIZ.
--İnşallah Leonardo da şu an bizi izliyordur.  FLASH  Tv. VİCEYİ  FERAH

--Şu anda yayınlanan tek haber bülteni bizimki olduğu için Papa mutlaka bizi izliyordur. Buradan Papa’yı İslam’a davet ediyorum.  Sevgili Papa lütfen benimle beraber tekrar edin.” Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü en ne Muhammeden abduhü ve resulühü…"  FLASH Tv  HABER SPİKERİ
-- Sayın BUSH isterse cevap hakkını kullanmak için stüdyomuza gelebilir.  HULKİ CEVİZOĞLU

--İşte Erdoğan  KABİLESİNDEKİ  isimler.  KANAL 7 de BİR ALT YAZI..
( KABİNE  demek istiyor)

n      Defterdarlara  En iyi performansı olanı yılın Defterdarı ve vergi Müdürü seçeceğiz.” Dedim. Tersi olanlar da var. Onları da tersten mükafatlandıracağız. MALİYE ESKİ BAKANI  KEMAL UNAKITAN

--Pantolonları indirdik!Orta reyonda sizi bekliyoruz.  CARREFOURRE é DA BİR ANONS.


KURBAN  BAYRAMINIZI  EN İÇTEN DUYGULARLA  KUTLAR, MUTLU, SAĞLIKLI, KAZASIZ  TATİLLER  DİLERİM.

Burhan BURSALIOĞLU


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MİLLİ BAYRAMLARIMIZ

  CUMHURİYET Burhan Bursalıoğlu Bu gün Cumhuriyetimizin 99. Yıl dönümü. 99 yıl önce bugün, Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşla...