6 Mayıs 2009 Çarşamba

EMİRGAN İLKOKULU MEZUNLARI TOPLANTISI







Emirgan İlköğretim Okulu öğretmeni, sevgili öğrencimiz Gözde Giray'ın, toplantı hakkındaki, FACEBOOK tayayınladığı duyuruyu aşağıya kopyaladım. Gereği önemle duyurulur.

1. DUYURU

Gözde Giray EMİRGAN İLKOKULU MEZUNLARI üyelerine bir mesaj gönderdi.-

-------------------Konu: tarih değişikliği.

Sevgili arkadaslarım ve öğretmenlerim , dün akşam size 23 Mayıs tarihinde okulumuz bahçesinde toplanacağımızı duyurmuştum fakat bugün okulumuz eski müdürü sevgili BURHAN BURSALIOĞLU ile yaptığımız telefon görüşmesinde kendisinin 17 Mayıs akşamı Bodruma gideceğini öğrendik. Toplantı onsuz olmaz diye düşündük ve toplanma tarihini 16 Mayıs Cumartesi günü akşam saat 6 ile 10 arası diye kararlaştırdık..

Toplantı tarihini 23 Mayıs diye bilen facebookta kayıtlı olmayan mezun arkadaslarada iletmenizi rica ediyorum...

Toplantı tarihimiz 16 Mayıs 2009 Cumartesi günü olup akşam saat 6 ile 10 arasıdır..

Bilginize sunarım...

2. DUYURU

Gözde seni 16 Mayıs Cumartesi, 18:00'daki "mezunlar günü toplantısı" etkinliğine davet etti.
Etkinlik: mezunlar günü toplantısı "mutlaka gelmelisiniz.."
Ne Etkinliği: Club/Group Meeting
Organizatör: EMİRGAN İLKOKULU MEZUNLARI
Başlama: 16 Mayıs Cumartesi, 18:00Bitiş: 16 Mayıs Cumartesi, 22:00
Yer: Emirgan ilköğretim okulu bahçesi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MİLLİ BAYRAMLARIMIZ

  CUMHURİYET Burhan Bursalıoğlu Bu gün Cumhuriyetimizin 99. Yıl dönümü. 99 yıl önce bugün, Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşla...